klaparen.blogg.se

Just incoherent

diet

Publicerad 2017-08-10 01:05:53 i Allmänt,

Den hår sommaren har inte varit speciellt hälsosam. Därför har jag bestämt mig för att kickstarta med en diet och uppdatera här varje dag för att peppa mig själv. 17 dagar är ju INGENTING! Och det är precis tills skolan börjar!
 
Åtminstone alla dagar i Oslo bör jag klara detta och då gäller: 
- Varje dag planera ordentligt
- Handla på 24/7 butiken som ofta har billig cottage cheese, och på bunnpris som ofta har billig kycking.
- Bara dricka prosecco/gin tonic.
 
det jag får äta: 
 
- kött
- fisk
- keso 
- 2 frukter om dagen innan kl 14
- Grönt te
- Kyckling
- MASSA VATTEN.
- kål som broccoli 
- spenat, tomat
 
Plan för att få det att funka: 
- t midjemått
- uppdatera här hur det går varje dag
- planera väl
- sötsug hemma: borsta tänder
- sötsug på jobbet: drick grönt te eller sitronvatten
 
DETTA FIXAR DU NADJA:

BARA ATT RÄKNA DAGARNA SÅ FIXAR DU DETTA!!!!!!!! KLARAR JAG ATT GÅ NED FÅR JAG BELÖNA MIG MED EN SOLDUSCH°
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela